A Wy, jak uczciliście Początek Lata? :)

 

Fot. Jagienka, Wianki nad Wisłą 2021





Komentarze

  1. Przepiękny jest ten wianek! Powróciły wspomnienia z dzieciństwa, wtedy to właśnie moja babcia robiła dla mnie i dla siostry piękne wianki z polnych kwiatów, które wcześniej zbierałyśmy na łące. Babcia robiła również takie mniejsze wianki na rękę w formie wianko-bransoletki :) Ależ to były cudowne czasy! Dziękuje za przypomnienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Ten wianek to wynik twórczego szału i plotłam z tego, co było pod ręką, a zostało niewiele, bo troszę za późno dotarłam na stanowisko plecenia wianków ;) Ale efekt końcowy był ok. W dzieciństwie plotłam wianki (i chyba też bransoletki:)) z kwiatów koniczyny :)) Tak, to były czasy! Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kukabura zamiast burka i tajemniczy węzełek

🌞Przesłanie dla Ciebie na Noc Kupały. 🔥 Tak, właśnie dla Ciebie 😉

⚽ "Czasami się wygrywa, czasami się przegrywa, a czasami remisuje." 💗